واکنش دايي به اظهارات رويانيان ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اظهارات محمد رويانيان گفت: اين آقا را جايي به غير از راهنمايي و رانندگي، جايي ديده‌ايد؟نت برگ


علي دايي پس از شکست 2 بر صفر راه‌آهن برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: فکر مي کنم شروع خيلي بدي داشتيم و بر اثر اشتباهات روي 2 ضربه ايستگاهي گل خورديم. در همان نيمه اول اگر يکي از توپ‌هايمان گل مي‌شد، شرايط فرق مي‌کرد. پرسپوليس تيزهوش بود و روي ضربات ايستگاهي نتيجه را برد، ولي در طول بازي روند تاکتيکي به نفع ما بود ولي سه امتياز را آنها گرفتند.

وي در مورد اينکه هافبک‌هاي تيمش به سمت جلو حرکت نمي‌کردند، گفت: اين نظر شماست. آشوبي را در زمين نگه داشتم و رزاقي‌‌راد را اضافه کردم. اين نظر شماست و ما در مسابقه‌اي که به هيچ عنوان پرسپوليس فشار زيادي به ما وارد نکرد و يک بازي معمولي انجام شد باختيم. وقتي در دقيقه يک گل خورديم حساب و کتاب ما بهم خورد و اگر مجتبي شيري توپ را گل مي‌کرد شايد مي‌توانستيم همه چيز را جبران کنيم. حتي جهانگير عسگري و رجب‌زاده را اضافه کردم اما در مجموع خوب بازي نکرديم.

دايي در مورد اينکه به ژوزه باختيد، گفت: پرسپوليس ارسال از جناحين انجام داد و حتي گفته بودم که پرسپوليس روي ضربات ايستگاهي خوب کار مي‌کند اما گل دقيقه اول روند بازي را تغيير داد. ما خودمان را آماده مي‌کنيم تا در بازي آينده خوب ظاهر شويم.

سرمربي راه آهن در پاسخ به اين سوال که اسطوره‌هاي پرسپوليس در اين چند سال هميشه مورد هجمه قرار گرفته‌اند؛ نظر شما در اين مورد چيست، گفت: اول از همه بگويم نمي‌خواستم جواب اين آقا را بدهم ولي فقط براي روشن شدن اذهان پرسپوليسي‌ها حرف مي‌زنم. همه علي دايي را مي‌شناسند. اين آقاياني که يکباره پيدا شده‌اند و دايه مهربانتر از مادر شده‌اند آيا به غير راهنمايي و رانندگي در جايي ديگر آنها را ديده‌ايد؟ اگر به دنبال حقم هستم کسي بايد ناراحت شود؟ هرچه دارم از خداست. من توانايي داشتم در سال 93 بهترين گلزن مقدماتي جام جهاني شدم.

وي افزود: اگر پرسپوليس 20 تومان به من داده، 10 برابرش را از طريق ترانسفر به اين تيم برگرداندم. ياخدا و يازهرا گفتنم را رقص و پايکوبي مي‌داني اما بدان مسلماني به ريش نيست و اعتقاد به ريشه است. تو هستي که توسط بنده خدا يک روز است به اين فوتبال آمده‌اي و يک روز هم که آن بنده‌خدا برود مي‌روي. من از يک من ريش تو نمي‌ترسم.  شما آمده‌اي کهکشان به راه انداخته‌اي تا براي خودت تبليغ کني، اين آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دايي از کجا آمده است. من از آن بالايي مي‌‌ترسم. در مسلماني نبايد به مردم دروغ بگويند. شما نگاه کنيد به امثال دايي بدهکار است اما مي‌خواهد خودش را نشان بدهد و براي همين، قهرمان وزنه‌برداري و پرتاب ديسک را به پرسپوليس مي‌آورد. بدبختي ورزش ما همين است. آن بنده خدا برود تو هم رفتني هستي اما امثال علي دايي و  علي کريمي‌ها در اين کشور مي‌مانند.

وي ادامه داد: بايد يک خرده معرفت داشته باشيد و مرد باشيد. ادعا مي‌کنيد فوتبال ما ناپاک است و مي‌خواهيم جلوي خيلي چيزها بايستيم. نمي‌توانيد علي کريمي و علي دايي را خراب کنيد. گنده‌تر از تو هم نمي‌تواند دايي را خراب کند. هيچ احدي نمي‌تواند مرا خراب کند؛ تا زماني که آن بالايي نخواهد.




:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: